Navigate Within: CategoryPreviousNext | All Positions PreviousNext | Random Random

Wheelbarrow Sex Position

Do you remember having wheelbarrow races in elementary school? The Wheelbarrow sex position is a lot more fun because you can have sex at the same time! To get into the position, the receiver should get on all fours and have their partner pick them up by the waist.

Alternatively, if the receiver is fit, you may want to reverse the position by having the receiver start in a Bridge position instead.

fueledbyramen
fueledbyramen's picture
so much fun :P

this is a really fun position for me and my man. there have been a couple times when my arms got tired and i rested my upper body on a bunch of pillows, and once just on an ottoman type thing, while he kept going :P. we both love this position, told me it makes him feel powerful and plus he can go really deep

Idioglossia
I wanna try this but I'm so

I wanna try this but I'm so much shorter than him.

cali
omg i had that problem too!

omg i had that problem too! my bf is almost 5'11" and im 4'11". i would use a stool to raise myself up a couple inches. u should try it.

jentillity
great

Just tried it for the first time¡¡totally great

JessyKCurious
alchemy18 is right. great

alchemy18 is right. great position to be fucked in

alchemy18
!!!!

this is very fun i recomend it to anyone that wants to go very deep and ram her to death.

jianne_68
my boyfrend wants us to do

my boyfrend wants us to do this...hmmm..hope it'll be good

iloveboobiess
this one is so fun:)

this one is so fun:)

8evolution
so nice

so nice

fireycrotch
my boyfriend likes it when i

my boyfriend likes it when i get a strap on and do this to him

H.Dance
bed????

what if the girl likee uses the bed instead of the floor so shes like horizontal yea? - would that make it any better or easierfor her cause im not sure my woman would take that for too long... anyone done it aha?

cmunley86
This looks like fun, but I

This looks like fun, but I don't think I would be strong enough to stay on the floor for that long. But being on a bed sounds more comfortable. My guy wants to try new things, and suggested this one..hmm lol.

kim.2007
hell yea, i'm trying this

I am so trying this with the hubby! Hopefully it's deep and rough

somberangel13
love iit

:)

klweltner
this looks amazing for the

this looks amazing for the guy to have control. I'd like to have it hard, fast, and deep. My arms might get tired quickly; but i don't care.

basak
i love it;)

i love it;)

colasexmadien
i love this poistion its one

i love this poistion its one of my best position i'd love to have it over and over again if i could

The_Sexy_One
HAHA! her boobs can defy

HAHA! her boobs can defy gravity lol

sixtynine baby
bahahahahah

bahahahahah

Cwazy
roflcopter

LOLZZZZ

sexy-0x
rofl =P

rofl =P

lovemaker
you see an amazingly hot sex

you see an amazingly hot sex position and all you can comment about is her boobs not playing along. So the cg sucks... oh well.

LovinYou99
Pooped

What id like to know is how anyone can chit on there b'f while doing this postition unless there's somethign seriously wrong with them...the position is f'ing outstanding i came to much to even believe myself

tkd slut
My boyfriend and I tried

My boyfriend and I tried this the other day and he loved it. but my arms got tired pretty quick, so we had to switch to a different position

shovein
HOTTTT!!

I am looking and almost drooling
Im getting such a stiffy right now its soooo gooooood.

Get it in there!
Amazing

OMG I love this position. I am doing it with my bf right now, am using my nose to type. OMG OMG OMG!!!!!!!!!! It hurts sooo good. Uh uh uh fuck my pussy! Yh!!!

lovemaker
aint no way

aint no way

tobins
me and my gf will definate

me and my gf will definate try this one

luckbealady
DAMN!

DAMN! I wanna fuck someone soooooooo bad right now!!!! I wanna try this!!! Let the guy take control!!!! MHHHHMMMMM!!! I love it rough!!!

slick
Sounds like a plan 2 me

Sounds like a plan 2 me

natalee1414
i looove it when my bf takes

i looove it when my bf takes control this was fun

Oh-yeaaa-babby.!
fuck yea

fuckk yeaa! this would definitely be one of my fav
positions! i could just see her big ass bouncing on me and smacking it LOL

shit it reminds me of my party days wen
girls would shake me up like that haha

but ofcourse doing it like this would
be really fun ;D

CumShotGodess
this postition is ok... lol

this postition is ok... lol its hard to balance haha but still pleasurable like you wouldnt imagine| !

BiG FliRtZ
didnt work

me n ma bf had some truble wit diz one bt i wana try it again it lookz fun

SexyStephanie
uhhh

this looks,...intresting. and quite promising.

JediMaster3
Put her on a bed

I'm pretty tall so she started on all fours on the bed. I lifted her by the thighs and just pounded away!!! The best part was as her arms got tired or she lost control with each orgasm she went down first on her forearms and then collapsed on her shoulders and head turned to the side moaning. For me the lower her front part went down the deeper the penetration and longer I could go. She finally let out a scream and exclaimed "You nearly killed me but it was sooo good. I lost count how many times I came!!!

hinegurl
its boring

i have tryed this posistion and it does nothing for me is too boring i love be pounded hard and fast

sex_anyone
Ide pound u so hard and fast

Ide pound u so hard and fast I would have u getting orgasm
After orgasm begging for more

Screaming Shadow
apparently....

according to some magazine ages and ages ago before brittany spears went mad, this was her favourite... 0_o

rickwarren2009
The best way to set this

The best way to set this move up is to trick her into placing her hands in the glue trap you have carefully laid for her. The rest is gravy.

ohbaby101
this one is awful i get no

this one is awful i get no pleasure

freeman
not good

I agree 100% with you!!

scorpiochick
this is a no go for me. I

this is a no go for me. I have a ganglion in my wrist. I wouldn't be able to support myself for long. That sucks...some of the positions here would have me supporting me with my hands

Viiquin
not on your wrist

I saw a variation of this position on redtube the girl was on her elbow/forearm. Check it out it could be easier.

http://www.redtube.com/366

Ampersandrea
I kind of agree on that one.

I kind of agree on that one. Or being bent in half. I am not flexible. I can't hold my self up, even on my own two legs. But it can make sex fun, sometimes.

kendra
wow how can i send this to

wow how can i send this to my cell phone so i can send this to my boyfriend while he is at work

daffodils07
hard

Wow, sorry it can be fun, but not all ladies in the world or men have good balance on two legments, and still able to go back and forth without rolling over into a laughing frenzy but, just thinking it's a fun experience.

CleverName
Could you do this for long?

Could you do this for long? I would think all the blood would rush to her head..

Anonymous (not verified)
sexy man

i did this when i was 12 and it gave me multiple orgasms!!!

maite
Pleasure

Great position I love it!!

Pages