Navigate Within: CategoryPreviousNext | All Positions PreviousNext | Random Random

Pump Sex Position

The Pump position has the receiver straddling a chair, with their partner crouching on the chair seat behind them. The receiver should stabilize the chair by holding its back as care should be taken not to tip the chair (and giver) over in the excitement!

Note: Make sure you use a good chair!

MickeyMouse23
Dis looks kinda hard 2 do i

Dis looks kinda hard 2 do i gotta try it!!!!!!!!!!

corkman
is this anal or pussy

is this anal or pussy penetration !!!!

AddiWantMen
it can be either

it can be either

Aust
Wow

i like this when i'm older i'm going to find a girl to do all the sex positions on

cowboydoinu
Dude seriously. Good luck

Dude seriously. Good luck paying by card on sites & actually finding a girl.

anonymust
anonymust's picture
how old are you?>

how old are you?>

zenoi
I did this one five years

I did this one five years ago and I still keep my chair

MickeyMouse23
Is it still da same exact

Is it still da same exact chair

cutie1
omg this is amazing i did

omg this is amazing i did this last night and it was great he got me everywer and i ended up falling off the chair but he fell on top of me and we just went rite bak doing. many of the moves on this site hav gotten me pregnant and if thats what yor looking for, use this site.

scorpiochick
i invented one called

i invented one called "filler up" where the reciver is kneeling on the bed and the man/giver is facing the receiver. it's sort of like this

night.magic
amazing

my bf likes this coz he can reach all of me ;)

caressmycurves
i tired this once but it

i tired this once but it felt so amazing i couldn't keep my legs up long enough for a second time, but it was great

jellyxbracelets
this is some thing my hubby

this is something my hubby would make me do... hes so very controlling :D

Ohhyess856
AWESOME

i was sitting in a chair waiting for him to come home from work and when he walked in i was like "Honey come in the living room!" and he said "no i am going to bed" i said "plz i have a surprise for u, u will love it" he came in and his eyes popped out of his head cuz i was sitting in the chair with my breasts against it and he was like "I AM SOO NOT TIRED" then he yanked off his pants and he ended up not sleeping that night because he kept panting

lil_miss_insecure
:((

im a virgin and im scared im 15 and my bf is 17 and he dont wanna take my v-card but i want him to!!
wat do i do?

J<3A
yeah....

WAIT. When I was...17 or whatev, fuked my girlfriend, she was about your age. It felt sooooo good, but the condom broke and now I have an 8 year old son, who I love to death, but seriusly, just wait. A lot of things could go wrong.

smoothchocolate
wait

it is worth it to wait girl. you are 15 and that is so young i agree waiting and just playing, fingering save the v-card for a lil while longer

its_legal@16
lolocaust

fuck him good and propper

An honest opinion
Darlin wait, if you really

Darlin wait, if you really need it do some heavy petting and fingering.. at fifteen its really worth it to wait a bit

LizaBee
I agree.. don't

I agree.. don't underestimate a good petting session

captainfalcons
me and my gf are lookin for

me and my gf are lookin for new positions. Any suggestions on some that will make her orgasm real good?

Blob
Have you tried reverse

Have you tried reverse missionary with you sucking her nipples/licking her breasts and gently playing with her clitoris with your fingers? (This can also be done in a kind of sideways spoon position.) These things always worked for me and my partner.

sogood123
when we did this

when we did this one..omg...it felt super. his hands were all over my bdy and masasaging my boobs and fingering me. tak about pleasure!

Davidson.D
yea

I always use dat pose when I'm fuckin my girls ass hole....

rickwarren2009
Goodbye knees.

Goodbye knees.

rickybobby
i hear you

i hear you

its_legal@16
lol

ill second that

moondoll
haha, i dont imagine the

haha, i dont imagine the thighs would stand up for long either.

thiscityisdeaad
hahaha

reminds me too much of my ex
hes a ONEpumpchump.

penguinkool
hard

this postion is hard for my becuase i have had ankle surgry thanks to basketball and i cant put myself in that postion for my gf even tho she loves it because she tapes dildos on the chair and omg she cums faster than a damn rabbit but i cant do it but i have a good friend that can and i trust him to help my gf in the process so most of my fucks now are threesomes thanks to this postion

klweltner
you're okay with your

you're okay with your girlfriend and your friend have sex? that would be weird if my best friend and my boyfriend (whenever i get one again) had sex, in my opinon

Anonymous (not verified)
damn !

holy hell
that is INCREDIBLY hot & sexy !!

Anonymous (not verified)
Pump

Pump is it what it implies. Once again good for Anal sex as to raise your p***y in this position is a bit difficult.
Lizz