Navigate Within: CategoryPreviousNext | All Positions PreviousNext | Random Random

Pearly Gates Sex Position

A variant of the Acrobat position, the Pearly Gates position is one of the favorite positions for intimacy. Unlike its close cousin, regular Rear Entry, this position offers incredible access to the receiver's chest and neck while offering a great penetration angle for g-spot or prostate gland stimulation. To get into the position, the giver lies on a bed with their partner lying on top in line with them.

Note: since the receiver doesn't have very much leverage, movement is mainly the giver's responsibility.

Morning Sessions

My boyfriend and I usually start our morning sessions off this way. He will usually cuddle me and start rubbing and kissing me until I start thrusting my ass into his hard cock and then he knows he can throw me on top of him and start pounding away. Usually stay like that until it gets too hot and he throws me forward on my stomach.

D_T_D_F

my bf and i tried this

my bf and i tried this position it was kinda difficult but we got the hang of it. i like this one cuz he plays with my tits while kissing my neck. and his hands will make their way down and rub my clit right before he penetrates me. it is really intimate and steamy. he starts out slow and then speeds up. sometimes that man doesnt know the meaning of gentle even if it hit him in the face. so before he gets rough he makes sure im really wet and then fucks me hard. funn fun fun love this one

Try to rub ur clits by

Try to rub ur clits by urself. Ur man will feel a contract experience which will make him want more of u

Interesting

When DH first slid me into this position I felt like I was in a porn video and someone was watching us, dunno why! But interesting position, not one of my faves though but good to do when I'm tired of the usual.

one of my faves

I love the opportunities to manually stimulate while doing this one. I can't wait to try this with my new GF.

really good position! hard

really good position! hard at first for us to get but it was great once it was mastered!

The good thing about that is

The good thing about that is practice makes perfect! :) So practice practice practice! And there would be times to laugh too, so I think that is very appealing. I love the thought of lying on him completely, being that close. And with doggie, you don't see as much touching of breasts since everyone is worried about falling over. I really need a guy in my life who wants to experiment!

ummmmm

Ok so im 18 and one of my boobs is bigger than the other. Is that normal ?

everybodys body is 2 diff

everybodys body is 2 diff sizes

totally normal. my left one

totally normal. my left one is a little bit bigger than my right one.

yeah.. i wouldn't worry

yeah.. i wouldn't worry about it to much

Our position

My wife and I gravitate to this position every time. It starts out with us in the spooning position then, after getting warmed up, I pull her on top of me. My hands are roaming around her breasts and belly and the other is basically masturbating her. We both cum EVERY time. Unreal!

looooveit!

looooveit!

PGates

Have done this, it is a bit hard to do and penitration my not be to deep. But it is fun to do so he can touch everything. Have also done a variation of this sitting on the couch, you just leaning back angled againt the arm/back of the couch. This way seems easier and more penatration, cuz the angle is slightly different. Plus woman can help when on the couch.

oh goodness...

my boyfriend really wants to do this...

i'm heavier, but curvier too. so i'm afraid that i'll squish him, but...i think since we've had sex already and i've been on top most of the time, he likes me on top- haha!! :) i'm not so scared anymore & it is amazing, so maybe we CAN give this a try...

-Leya

I had the same worry, that I

I had the same worry, that I would squish him. But we tried it and most of your weight is going to be on his cock...he wont complain trust me.

We love this one for all of

We love this one for all of the access it allows me to have with her.

try it

when she is up in this position and your angle is correct, its best, ...............I like it when my lady is with me

Luv this one.

For some reason I've always loved the pearly gates. There's just something about having access to my wifes tits, neck, and clit while I'm fucking her. I just texted her right now to tell her that I want to rip her clothes off tonight!

hi

hi im 17 and i wanted to know how to convince my girlfriend of over a year to let me fuck her anal........ she tried it but it hurt and i learned how to do it and she doesnt trust me..... well i have a few questions... did it hurt her the first time, is it easier to cum, is it easier to get an orgasm for her, and over all how much lube do you use? plz plz plz help me and PM me

G spot?

How well does this one stimulate the g spot?

yes!

this actually made me enjoy anal sex and made my partner very happy
:-p xoxoxoxox

a-mazing

My ex and I tried this by 'accident' lol, we were just fooling around and he picked me up and i lied on top of him and it went from there wow, this position is great, very intimate. To make it easier on the man if he's not as strong, ladies kinda do a crab walk at def helps :)

It is a little bit difficult!

How is this possible because to me there is going to be a difficulty for the man and if not, the man might experience some kind of pain. Anyone that thinks I am wrong should share his/her opinion.

i'm deffinitely gonna try

i'm deffinitely gonna try this one and acrobat with my bf this weekend. it looks like it could be a lot of fun and it kinda turns me on thinking about it (:

It would be so great to do

It would be so great to do this position and have my bf touch me *o*
i wana do it so bad!
:)
looks fun

Great position, stimulation

Great position, stimulation was great on both ends..

I want to try this

I want to try this so bad, being single SUCKS sometimes any girl looking for some fun with a 20 year old guy in this position? lol

very intimate

i love doing this with my man because he plays with my boobs
and my clit all the time
soooo fucking goooood

(Y)

i agree this makes me cum alot and he rubz my clit which is so fckin nice, i like it when he blows is load of my boobs and then rubs it all over me boobs and nipplres gettin me aroused again! x

??? help

i need help, im 16 and i just started dating this senior, and i just got out of a long relationship with my ex( like 3 years ) and she didnt like to have sex so we only did it like 3 times. and it was basic sex. but anyways the new girl has way more expierence than me and when i f*** her i want to impress her, what should i do and should i try this one?

also

Great position my friend.Also while doing it play with her cl*t a bit and she will really appreciate that.From this you can just sit up,nudge her forward and go straight into doggystyle!!!she'd be well impressed!

This one is great. It's

This one is great. It's intimate, but it does require a little balance. It's my favorite position and it really does bring the bodies closer in union together. :)

Maybe not the typical first

Maybe not the typical first time position. This requires my wife to guide my cock in her. It sure is great for wandering hands and playing with her tits. She also has good control of moving and getting my cock to hit her just right. Doesn't seem as intimate to her so she isn't a big fan of this position.

We tried this while doing

We tried this while doing the acrobat and didnt even know it was a different position. It is amazing btw.

My fwb and I did this one

My fwb and I did this one and didnt even realize it!! He was SOOOO good!! I cant believe how good it felt!

i tried this position and

i tried this position and the angle was great, but im a little self-conscious about my weight, considering my boyfriend weighs about the same as me. i found myself worrying about crushing my boyfriend too much to fully enjoy it. :(

if its too much for him he

if its too much for him he will stop - if his cock goes soft its a good sign! if it goes solid and cold then you have killed him!

me and my boyfriend tried

me and my boyfriend tried this last nite damn.. my body so stunned i couldnt move his hands were all over my body, and i mean everywhere he was rubbing my clit, and fingering while his other hand was all over my boobs

squirting

after looking to this site for exciting positions me and my gf tried this 2 days ago. she was shaking on top of me and then squirted everywhere! i loved it, it turned me on so much that i came and just went again. and also we liked how our bodys had alot of physical contact, it gave this position a very intimate feel. and omg im so f-ing lucky me lady can squirt. we are both 15 and have become very acquainted with what each other likes and this position suited both of us very well, me playing with her clit like this deff helped to get her to squirt too. try it guys, u might be a lucky bastard with a squirter like me. :)

i ordered my wife to lose

i ordered my wife to lose weight for this move. i mean, my ex-wife.

I love it!

Very satisfying position for both parties. Size can be an obstacle here though, especially if she's got a great ass. You might be better off with Acrobat, only with her sitting up a little and resting on her hands.

this one seriously rocks. i

this one seriously rocks. i absolutely love this positiona nd me and my ex always did it. trying to get ym new bf to do this but he has never done it this way b4. any ideas on how to persuade him to?

good.

I like this one. it;s great because my fiancee is a boob guy and i like looking up so its win win

This one is kind of

This one is kind of difficult for me because my dick slips out often. If I get in at the right angle, though, I don't have to worry about that as much and she has very intense orgasms when we do this. I like to rub all over her front half and focus on her boobs and clitoris.

Great for a feel

I like feeling my sweetie and fingering her when she's on top like this. It's like being a girl with my own tits and pussy.

I haven't tried it.

I haven't tried it.

that looks like fun. I'm

that looks like fun. I'm not a fan of most rear entry positions, like doggy style but this looks good. Gives the guy ability to feel around. I like that.

heehee it is fun

when me and my wife first did this postion we didn't do anal the results wher nice but then we did it anal then the other way and god how to explain it is well a fire hose lol

(sorry new here and kind of embarresed)

I feel like i am to fat for

I feel like i am to fat for this, Is it hard to hold up a girl ontop of you?
I weigh 118 lbs and he is like 170

Pages

Log in or register to post comments