Navigate Positions: Category Previous Next | All Positions Previous Next | Random Random

Jellyfish Sex Position

The Jellyfish is a more difficult adaptation of the Kneeling Missionary. To get into the position, the giver kneels up slightly while the receiver sits into their lap facing them. The receiver wraps their legs around the giver; both wrap their arms around each other for support. This provides a good angle for penetration.

The giver and receiver together set up a rocking (fluid) motion to gain movement during penetration - the visual result providing the name Jellyfish.

calumsgirlghost
calumsgirlghost's picture
Wonderful

This really is a fantastic position, it's intimate and passionate without being too awkward, I love being able to look down at my boy's face, hold him tight and look him right in the eyes when I'm cumming... highly recommended ^_^

countryboy3
good in lake

me and my gf did it a lake like this it was great and no one around us noticed

jullyann
warm and amazing

warm and amazing

smackdaddy69
Would b great being so close

Would b great being so close to eachother, but put a lot of strain on his(my) legs.....

f**k me now please
I love the feeling of my

I love the feeling of my gals boobs on me, and she loves being close to my face. gotta show her this one

anglewings
omg i did this agen and it

omg i did this agen and it was so much better love being so close to my guy wen we have sex

sexy2010
Im so gonna try this with my

Im so gonna try this with my husband it looks like fun and it would feel so good and you get a good face to face and my husband loves to feel my tits rubbing against him ..

mamiusexi
i know, this one is really

i know, this one is really good if you like being able to kiss while you do it. i know my boy loves having my tits rub on his chest and he loves it when our tounges mingle while he fucks me. and then when he cums i whisper i love you in his ear and it makes him moan so much.

PaNdAbEaR12321
i love being able to kiss

i love being able to kiss while my guy is on me

anglewings
my guy loves mt tits rubbing

my guy loves mt tits rubbing against his as well and i love being so close to him and looking into his eyes

sexystripperrr
my bf loves it when he feels

my bf loves it when he feels my tits up against him too. it just makes him so much hornier & makes him want to fuck me more. ;)ughh, i love his cock. mmmm.:)

DaniiBabe
I love this one me and my

I love this one me and my boyfriend do this if we dont have much time it's great and makes us both cum in minutes! :D

MommiSham
I think that i tried this

I think that i tried this one accidently. me and my bf was doin it missionary and somehow we flipped into this position. i almost sweated my hair out

sexygirl789
OMG!! LOOKS NICE!!

omg!! this postition looks sooooo good! I have to try it with my boyfriend!

sexygurl101
Yummy. Did this one in the

Yummy. Did this one in the hot tub the other day. Loved feeling my boyfriend's cock moving in and out of me with the water jets flowing over my freshly shaved pussy. Delicious...

latinbrickhouse83
careful

careful with having to much hot tub action. its not good for your vag. cuz ever time he thrusts hes pushing some of the water up in side you. and the bactira in hot tube water can cause infection.

RexyRay
Got to be even Better with a

Got to be even Better with a smooth pussy

19SweetKisses91
hmm...

this looks interesting!! :)

xD
-Leya

MizStrawberryGirl
Oh my godd!!!

Oh my god this looks SOOOOOOOOO good!! My boyfriend's staying on the weekend and my parents are going shopping for a few hours... I love him and his nice thick cock inside me but we're both new to the whole sexually active thing... But he doesnt half finger good... Just thinking about it has got me DYING to get him round!!!

alessoninlove
alternatively

My partner and I have a slightly altered version of this position that happens to be our favorite.
Instead of him kneeling, his butt and calves are flatt under him, and my calves are folded under me while I bounce up and down, with my arms around his neck. We get excellent friction with it, and its not so tiring, but still he makes me c*m ! :D

Candy1329
this one is so fun. I love

this one is so fun. I love doing this but standing up

countryman23
i want to try this

i want to try this

sammygirl
yea good luck i tired and

yea good luck i tired and almost fell over lol

X-Horny-Sammy-X
dis is well sexy buu dah

dis is well sexy buu dah fella wud get searous cramps...??

franceska
damn!!!! I don't know how

damn!!!! I don't know how I'm going to make my boyfriend do this move (I'm shy.) but I'm gonna try without even asking.